Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! biuro@stacjadobregoczasu.pl lub +48 509 025532

NAUCZ SIĘ WSPIERAĆ ROZWÓJ MOWY NIEMOWLAKA

Ten kurs pokaże Ci, jak podążać za rozwojem komunikacji dziecka, dzięki czemu dowiesz się, jak wspierać rozwój mowy w pierwszym roku życia Twojego dziecka.

Naukowo potwierdzono, że PIERWSZY ROK życia dziecka jest KLUCZOWY dla jego przyszłych umiejętności. To, jak świadomie wesprzesz je w tym procesie, będzie rzutowało na jego dalszy harmonijny rozwój. 

Jednym z istotnych obszarów jest tu KOMUNIKACJA, czyli rozwój mowy dziecka. Często o nim zapominamy licząc, że natura sama zatroszczy się o ten obszar. Nie zawsze tak jest. Żyjemy szybko, skanujemy wzrokowo informacje i przepuszczamy przez filtr informacje docierające drogą słuchową. Dzieci – niestety robią tak samo, ale w ich przypadku, to szybkie tempo życia – wybitnie im nie służy.

Na co zwrócić uwagę w codziennym rytmie dnia niemowlaka?
Czasami drobna korekta w zabawie, czy podczas jedzenia będzie kamieniem milowym w prawidłowym rozwoju mowy Twojego dziecka. Ten kurs daje Ci możliwość świadomego podążania za swoim dzieckiem.

Czy zastanawiałeś się jaką rewolucję dla dziecka stanowi umiejętność jedzenia łyżeczką? Czy zadawałeś sobie pytanie, skąd bierze się jego gotowość do dojrzałej funkcji połykania? Tylko po osiągnięciu tej gotowości – dziecko jest w stanie rozpocząć proces dojrzałego połykania oraz jedzenia łyżeczką, a to z kolei skutkuje kolejnymi ważnymi etapami w jego rozwoju. Czy będą one przebiegały prawidłowo? Czy nie przeszkodzisz im z powodu braku wiarygodnej wiedzy oraz często popełnianych błędów wspieranych tzw. “dobrymi radami” babci lub cioci na temat rozwoju dziecka? To zależy tylko od Ciebie i od Twojej zdobytej wiedzy w tym obszarze.

Odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz w kursie
“ABC rozwoju mowy niemowlaka”

Dla kogo jest ten kurs:

dla rodziców, w pierwszym roku życia ich dziecka, którzy chcą świadomie podążać za jego rozwojem, dzięki czemu są w stanie optymalnie wspierać je w tym procesie,

dla przyszłych rodziców, bo rozwój mowy zaczyna się już w okresie płodowym i wiedza, w jaki sposób to przebiega, może być tu kluczowa dla dalszego rozwoju dziecka, 

dla rodziców, którzy chcą zbudować dobrą relację ze swoim dzieckiem już od pierwszych dni jego życia, dzięki czemu zdobędą swojego idola i zbudują solidne fundamenty wspólnej relacji na przyszłe lata.

Opinie i rekomendacje kursantów:

|

Marta Kaźmierczak, mam 1,5 rocznego synka

Gdy zaczynaliśmy synek miał 8 miesięcy.

Dzięki udziałowi dowiedziałam się jak możemy się wspólnie bawić 🙂 Synek nauczył się korzystać z ciastoliny, robić bańki mydlane czy wyklejanki, na co myślałam, że jest jeszcze za mały.

Przy małym dziecku zazwyczaj brakuje czasu na wszystko dlatego miło i wygodnie jest mieć podane rozwiązania niż samemu szukać godzinami informacji w internecie. 

Serdecznie polecam!

|

Nazywam się Karolina Grala i wspólnie z córeczką, która ma obecnie 20 miesięcy uczestniczymy w programie.

Swoją przygodę zaczęliśmy, kiedy Zosia miała 13 miesięcy, była na etapie raczkowania i pierwszych prób nauki chodzenia. 

Dzięki nim Zosia poznaje świat polisensorycznie, czyli wszystkimi zmysłami, uczy się cierpliwości i kreatywności.

Program to gwarantowany rozwój emocjonalny i edukacyjny nie tylko maluszka, ale także rodzica. Gdybym miała jeszcze raz zadecydować, czy zapisać nie zawahałbym się i zrobiłabym to raz jeszcze. Polecam!

|

Nazywam się Klaudia Michalak, jestem mamą 3,5 letniej Emilci oraz 10 miesięcznego Ignasia. W Stacji Dobrego Czasu korzystaliśmy razem z córką z programu. Gdy zaczynaliśmy przygodę, Emilcia miała 1,5 roku. Zapisałam się na to działanie ponieważ chciałam zobaczyć w jaki sposób można uczyć dziecko poprzez zabawę. Nie potrafiłam sama wymyślić zabaw, które rozwijałby moje dziecko oraz takich, które zajęłyby Emilcie na dłuższą chwilę. Biorąc udział w tym programie nauczyłam się jak w ciekawy sposób można nauczyć dziecko podstaw takich jak liczenie bądź kolory.

Oczywiście każdemu polecam współpracę z Panią Emilią. Programy, które Pani Emilia jest w stanie zaoferować takim maluszkom i Nam rodzicom są bardzo wartościowe, widać, że przygotowane przez specjalistów i realizowane przez bardzo kompetentne osoby.

|

Nazywam się Paulina Sieradzan a moją córeczką Jagódką obecnie ma 15 miesięcy. Szukałam zajęć, które pomogły by mi zorganizować czas mojego maluszka. Po przeszukaniu zasobów Internetu oraz zasięgnięciu języka wśród znajomych trafiliśmy do Stacji Dobrego Czasu.

Od 11 miesiąca życia Jagódki braliśmy udział w programie. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Już pierwsze zabawy były dla mojego maluszka bardzo interesujące ale i małym wyzwaniem. A to dlatego, że oferowane formy zabaw dla dzieci nie przyszłyby mi do głowy. Uważałam, że za wcześnie jest jeszcze aby wprowadzić pewne zabawy, a Jagódka nie da sobie rady. Jakie więc było moje zdziwienie kiedy to dostałam od pierwsza laurkę bo okazało się, że na rysowanie wcale nie jest za wcześnie a kredki wcale nie trafiły do oczu .

Rodzicom, który szukają sposobu na wspieranie rozwoju własnego dziecka gorąco polecam te zajęcia. Wszystko w tym programie jest „podane na tacy” , dostosowane i bezpieczne dla mojego maluszka oraz krok po kroku rozwijały w niej nowe umiejętności.

Zdecydowanie polecam!

Zobacz jak wygląda kurs od środka

“ABC rozwoju mowy niemowlaka” składa się z dwóch modułów.

MODUŁ 1

W pierwszym “MODULE I” znajdziesz całą praktyczną wiedzę, jaka jest Ci potrzebna na temat rozwoju mowy od poczęcia dziecka do ukończenia jego pierwszego roku życia.

MODUŁ I to ok. 90 minut wartościowej wiedzy od eksperta Honoraty Brodnickiej przygotowanej specjalnie dla Ciebie, dzięki której bardzo pewnie i świadomie będziesz mogła podążać za swoim dzieckiem i wspierać je w rozwoju.

Zobacz więcej o Honoracie

Honorata Brodnicka od blisko 20 lat pracuje w Gdańskim Ośrodku Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju. Każdego dnia, wspólnie z ich rodzicami, wspiera rozwój komunikacji już kilkumiesięcznych dzieci. Od kilku lat jest również związana z Gdańskim Ośrodkiem Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży, gdzie prowadzi terapię z dziećmi z FASD ( tj. spektrum płodowych zaburzeń alkoholowych). Swoim doświadczeniem dzieli się ze studentami na kierunku fizjoterapia na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym, a teraz dzieli się nią również z Tobą poprzez kurs “ABC rozwoju mowy niemowlaka”.

 

Z wykształcenia jest dyplomowanym pedagogiem wczesnoszkolnym, dyplomowanym logopedą i dyplomowanym neurologopedą. Pracując z dziećmi, rozmawiając z rodzicami, szuka takiego rejonu aktywności własnej dziecka, która pozwoli mu przekroczyć granicę i stworzy możliwość do komunikowania się.

 

W poszukiwaniu rozwiązań pomagają jej szkolenia, które są wpisane w proces aktywnego podążania za dzieckiem. 

Posiada między innymi szkolenia takie jak:

>> ukończone szkolenie z terapii integracji sensorycznej, 

>> szkolenie z alternatywnych sposobów komunikowania się

>> “Integracja odruchów ustno-twarzowych”, 

>> “Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”, 

>> “Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji”, 

>> “Wsparcie wcześniaka oraz dziecka zagrożonego”.

 

Jak sama określa: ”Bardzo lubię swoja pracę, a praca lubi mnie”.

Ulubione słowa: tolerancja, kompetencja, życzliwość, rozwój.

Wiedza tu zawarta została podzielona na 5 części, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces zdobywania istotnej dla Ciebie wiedzy.

Część 1. ZAPROGRAMOWANY NA MOWĘ

Odpowie Ci na pytania tj.:
>> Kiedy zaczyna rozwijać się mowa dziecka? 

>> Jak podążać za dzieckiem w kontekście rozwoju jego komunikacji?

>> Czym jest komunikacja?

>> Jak uczy się płód?

>> Jakie mamy ośrodki mowy?

Część 2. PIERWSZE CHWILE Z MAMĄ I TATĄ

Poruszy tak istotne kwestie jak:

>> Świat noworodka i okres krzyku. Dlaczego tak ważny jest ten etap?

>> Jak już na tym etapie zbudować dobrą relację ze swoim dzieckiem?

>> Jakie samogłoski kształcą się w fazie krzyku?

>> Dlaczego przyklejony do podniebienia język jest tak istotny w prawidłowym rozwoju mowy Twojego dziecka?

>> Co oznacza cofnięta bródka u noworodka?

Część 3. JESTEM NASTAWIONY NA SSANIE

Wyjaśni Ci:

>> Kiedy rozpoczyna się etap głużenia i dlaczego jest on tak istotny w dalszym rozwoju mowy dziecka?

>> Czym różni się głużenie od gaworzenia?

>> Co to są “komórki lustrzane” i czy noszenie na rękach to “wróg” czy “przyjaciel”  dla mojego dziecka?

Część 4. UMIEM I CHWALĘ SIĘ TYM

Pozwoli Ci zrozumieć:

>> Jaka jest rola rodzica podążającego za dzieckiem?

>> Czy gaworzenie zahamuje jego rozwój?

>> Czym są tzw. “ciągi sylabowe” i rola w rozwoju “palca-wskaźnika”?

>> Jak mówić do dziecka, by ono nas zrozumiało?

Część 5. OD SMOCZKA DO ŁYŻECZKI

Poruszy temat smoczka i odpowie na pytania tj.:

>> Czym kierować się przy doborze smoczka?

>> Jaka łyżeczka jest odpowiednia dla mojego dziecka?

>> Jak karmić łyżeczką: w bujaczku leżaczku czy na siedząco?

>> Do kiedy ssiemy smoczek?

>> Czy słoiczki to jedyna słuszna droga w rozszerzaniu diety?

MODUŁ 2

W drugim MODULE znajdziesz 12. zabaw logopedycznych wspierających rozwój mowy niemowlaka do zastosowania już od 5-go miesiąca życia dziecka, dzięki czemu będziesz mogła realnie wspierać jego harmonijny rozwój poprzez aktywne działanie szyte na miarę jego możliwości i rozwoju.

Wszystkie zabawy opracowane zostały przez eksperta Emilię Link-Dratkowską.

Zobacz więcej o Emilii

Emilia Link-Dratkowska jest psychologiem klinicznym i autorką zabaw wykorzystywanych w programie Akademii Mądrej Zabawy.

To absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu SWPS, psycholog kliniczny z ponad 20-letnim stażem w pracy z dziećmi i młodzieżą, psychoterapeuta i superwizor psychoterapii poznawczo – behawioralnej. Ponadto terapeuta Integracji Sensorycznej i trener Wideotreningu Komunikacji (VIT). 

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Ośrodku Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju oraz innych placówkach edukacyjno – wychowawczych i terapeutycznych dla dzieci i młodzieży. Współautorka i redaktor programów i publikacji związanych z rozwojem (prawidłowym i zaburzonym) dziecka, m.in. programu wspierania rozwoju małego dziecka „Rybki, Ryby, Wieloryby” we współpracy z prof. Martą Bogdanowicz. Obecnie pracownik Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku na oddziale pediatrycznym i w Klinice Psychiatrii Dorosłych oraz Uniwersytetu SWPS oraz prywatnej praktyki psychoterapeutycznej.  

Prywatnie mama dwóch synów Kajtka i Franka,

Ulubione słowa: tolerancja, kompetencja, życzliwość, rozwój.

Każda zabawa przygotowana została w formie 5-minutowego wideo z wskazówkami i instrukcjami do jej przeprowadzenia, dzięki temu dowiesz się, jak bawić się ze swoim dzieckiem, by już w pierwszym roku życia wspierać jego rozwój mowy i nie tylko.
Do każdej zabawy dołączone zostały opracowane wartości edukacyjno-rozwojowe z niej płynące, bo tylko dzięki świadomemu działaniu będziesz wiedzieć, jak wspierać swoje dziecko w jego harmonijnym rozwoju.

Zobacz, jak wygląda kurs od środka

Zdobądź dostęp do kursu
“ABC rozwoju mowy niemowlaka”

Co otrzymasz w ramach kursu:

N

“ABC rozwoju mowy niemowlaka” to 5 części, łącznie 90 minut wartościowej i praktycznej wiedzy od eksperta w formie materiałów wideo (wartość 350 zł)

N

Dwanaście instrukcji zabaw logopedycznych w formie wideo wspierających rozwój mowy niemowlaka, łącznie ok 60 minut wskazówek i dokładnych instrukcji zabaw logopedycznych dla niemowlaka do zastosowania od 5-go miesiąca życia dziecka. Zabawy zaczerpnięte zostały z programu Akademii Mądrej Zabawy, opracowane przez psychologa i neurologopedę (wartość 120 zł)

N

Dostęp do wszystkich treści przez 12 miesięcy na indywidualnym koncie kursanta (wartość 50 zł)

Całkowita wartość: 520 zł

Zacznij już DZIŚ za 189 zł

Zamawiam dostęp do kursu!

Dołączam do kursu “ABC rozwoju mowy niemowlaka”

Uwaga! Cena promocyjna jest tymczasowa i może wzrosnąć w niedługim czasie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat Programu, napisz do nas lub zadzwoń. Z przyjemnością odpowiemy:

biuro@stacjadobregoczasu.pl

Metoda spirali trzech kroków

Cały proces nauki w kursie opiera się na wypracowanej przeze mnie metodzie spierali trzech kroków, z której korzystam na co dzień w moim rodzicielstwie.

Bycie rodzicem to odpowiedzialne zadanie z misją wychowania dziecka, które w dorosłym życiu po prostu będzie szczęśliwe. Tylko tyle i aż tyle. Aby tego dokonać, kieruję się zasadą spirali trzech kroków. Z każdym rokiem życia moich dzieci wchodzę na wyższy poziom mojej wiedzy w obszarze metod i narzędzi, z których mogę skorzystać do wspierania rozwoju ich potencjału. 

Kurs “ABC rozwoju mowy niemowlaka”pomoże Ci zdobyć kluczową wiedzę na temat rozwoju mowy dziecka w pierwszym roku jego życia, dzięki czemu nauczysz się podążać za swoim dzieckiem. Nauczysz się nie przeszkadzać mu w jego rozwoju i mądrze wspierać je w nim.

Zobacz, na czym polega spirala trzech kroków w kursie.

R

1. Zdobądź wiedzę.

R

2. Poznaj perspektywę dziecka.

R

3. Zastosuj krok 1 i 2 poprzez aktywną zabawę.

Nie przegap kluczowego okresu rozwoju Twojego dziecka. Naucz się podążać za jego rozwojem, mądrze go wspierać i czuć się w tym pewnie oraz bezpiecznie.

Poznaj inicjatorkę kursu “ABC rozwoju mowy niemowlaka”

Emilia Nikoniuk – twórca i lider Stacji Dobrego Czasu – placówki edukacyjno-szkoleniowej dla dzieci, rodziców i nauczycieli, specjalista nowoczesnej edukacji, przedsiębiorca, mama czterech wspaniałych córek.

Współpracuje z rodzicami i edukatorami promując nowoczesne rozwiązania edukacyjne dla dzieci. Pomaga placówkom oświatowym wdrażać rozwiązania, na których pracuje. Rodzicom pomaga w planowaniu rozwoju osobistego ich dzieci, edukatorom odchodzić od systemu pracy podawczej na rzecz pracy projektowej oraz zarządzania grupą dzieci.

Specjalizuje się w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych testując i wdrażając te rozwiązania do oferty Stacji Dobrego Czasu oraz promując je wśród innych placówek edukacyjnych.

Absolwentka Akademii Morskiej na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem, Ukończyła szkolenia:”Wykorzystywanie zestawów LEGO Education w pracy z dziećmi”, “Warsztaty trenerskie z Akademią LEGO Education”,  “Teoria Ograniczeń dla Edukacji (TOCFE)”, cykl szkoleń dla pedagogów i rodziców z Familylab. “Wykorzystywanie narzędzi TOC w pracy z dziećmi”.

Uczestniczka WOW FACTOR Marketing Academy by Magdalena Pawłowska.

Celem Emilii jest szerzenie najlepszych praktyk, tak by dziecko wzrastało w poczuciu własnej wartości. Jest zwolenniczką takich rozwiązań edukacyjnych, które mają wspierać je w poszukiwaniu mocnych stron, po to by skupić się na rozwijaniu tego co lubi i co je pasjonuje.

Wierzy, że znalezienie i rozwijanie swojej pasji to początek drogi do osiągnięcia sukcesu i spełniania swoich marzeń.

Odbierz bezpłatny raport

przedszkoli z Tczewa

BEZPŁATNE

Wypełnij pola poniżej i odbierz bezpłatny raport, z którym wybierzesz najlepsze przedszkole z Tczewa dla swojego dziecka

Odbierz strategię rozwoju dziecka!

BEZPŁATNE

Wypełnij pola poniżej i otrzymaj strategię bezpłatnie na e-mail!

Dołącz do bezpłatnego szkolenia i odkryj domowe zabawy, które rozwiną potencjał Twojego maluszka.

 

SZKOLENIE

Wypełnij pola poniżej i zapisz się!

Dołącz do bezpłatnego wyzwania i odkryj domowe zabawy, które rozwiną potencjał Twojego maluszka.

 

WYZWANIE

Wypełnij pola poniżej i dołącz do wyzwania!